top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תYuval Ben Nun יובל בן נון

אז איך היה הוולנטיינס שלכם?

כבעלי עסקים, שימוש נכון לתקשורת בחגים ומועדים יכול להניע לקוחות לרכישה, יצירת קשר ועוד.


כבעלי עסק אנחנו מחפשים את הדרך לבולטות, לחידוד הבידול שלנו, לייצר הצעות ייחודיות וימים מיוחדים כדוגמת וולנטייס עשויים להיות שימושים ביותר.


הדרך הנכונה להתמודד עם ניהול התוכן ופעילות השיווק והמכירות היא תכנון, זכרו כי המילה תוכן כוללת בתוכה את הצורך לתכנן. תכנון נכון ומראש לצד תוכנית שיווק ומכירות ותוכנית עבודה שנתית יביאו לתוצאות טובות יותר לאורך זמן.


ולנטיינס שעבר עלינו לטובה הוא דוגמא טובה להזדמנות לבעלי עסקים בתחומים השונים לדבר עם הלקוחות שלהם, להציע מבצעים, לקיים פעילויות מיוחדות ועוד אבל עבור מי?

עבור חנויות הפרחים, הקונדטוריות, מסעדות ובתי קפה זה נראה חיבור טיבעי של ייצור הצעות ייחודיות ובמקרים רבים גם ללא הצעה ייחודית עסקים מהסוג הזה יהנו מתנועה מוגברת ביום המדובר.


ומה עבור נותני שירותים אחרים, עסקים מתחומים אחרים?

במהלך הוולנטיינס היתה לי שיחה עם לקוח שלי שהוא חברה בתחום הפרסום הדיגיטלי. עלתה השאלה ״מה אני אמור לעשות ביום כמו וולנטיינס״?


התשובה עבורו היא קלה יחסית שכן הוא יכול לשווק תוכן רלוונטי בתחום כולל דוגמאות לעסקים שונים להם ביצע פעילויות ייחודיות והתאמה של הגאנט השיווקי לימים המיוחדים.


ומה לגבי אחרים ?

כל יום מיוחד, מועד, אירוע, חג הוא סיבה לשוחח עם הלקוחות שלך, לעורר עניין. אני רואה כדבר נכון חשיבות ייחודית לאוטנטיות לא מתאמצת. הווה אומר, אם יום כדוגמת וולנטיינס אינו נוגע בעסק שלך ישירות אזי תשתמש ביום זה על מנת לתקשר משהו אישי, להתחבר ליום הזה ממקום של צופה.


בדרך הזו נשיג שתי מטרות, האחת היא נוכחות ברשת ביום בו יש פעילות יחסית גבוהה ועניין במילות מפתח סביב היום הרלוונטי ולצד זה אוטנטיות אמיתית ולא מתאמצת לחבר את היום הזה אלי כעסק בצורה מלאכותית.


זכרו, לקוחות מעריכים אוטנטיות ומזהים אותה.


מעוניינים גם אתם בליווי עסקי יצירתי, בסיוע בניהול העסק ?


מוזמנים לייצור קשר לשיחת הכרות.

‏Yuval Ben Nun, ybennun@gmail.com, +972-50-8448882

ליווי וייעוץ עסקי, התמחות ייחודית בעולמות הדיגיטל.

ניסיון של מעל 25 שנה בליווי עסקים והתמחות מעשית בניהול.


39 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page